Reklamace a její vyřízení
Aktuálně připravujeme nový, velice snadný systém pro vyřízení reklamace zvaný Retino, vyzkoušet jej můžete zde:
Nebo pro uplatnění reklamace můžete postupovat následovně:
- Stáhněte si formulář o reklamaci - zde
- Vytiskněte a vyplňte formulář o reklamaci
- Vyplněný formulář přiložte k reklamovanému zboží, zároveň ho můžete odeslat na e-mail uvedený ve formuláři
- Reklamované zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu: ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o., Holešovská 1714, Bystřice pod Hostýnem, 76861.
Zasílejte pouze kompletní zboží včetně příslušenství. Reklamovaný předmět nesmí být znečištěn, oblečení a obuv zasílejte pouze čisté!
Diskuze (0)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář