Vše o nákupu

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o., společnosti provozující internetový obchod www.elovec.cz.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o., se sídlem v Bystřici pod Hostýnem, Přerovská 38, PSČ 76861, IČO 01598562, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 78711 vedeném u Krajského soudu v Brně, e-mail objednavky@zahorirudel.cz, telefonní číslo +420 573 379 670, mob +420 732 295 500, adresa Bystřice pod Hostýnem, Přerovská 38, PSČ 768 61 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.elovec.cz

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.elovec.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

 

1. NĚKTERÉ DEFINICE

1.1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

1.2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

1.3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

1.5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

1.6. Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;

1.7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

1.8. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;

1.9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

 

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

2.1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu, pokud není dále stanoveno jinak.

2.2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

2.3. Na našem E-shopu poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

 

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

3.2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.

3.3. U zboží, jehož nákup a prodej podléhá zákonu o zbraních a střelivu (např. tlumiče, zbraně apod.) a pro jehož nákup a prodej je vyžadován zbrojní průkaz, nedochází vložením do košíku k uzavření smlouvy na dálku. Toto zboží je na E-shopu pouze prezentováno s možností vytvoření objednávky za účelem následného prodeje tohoto zboží na kamenné prodejně - po předložení dokladů opravňujících k jeho nákupu. Zboží Vám bude prodáno společností ZÁHOŘÍ TRADE s.r.o., IČO 26221756, která vlastní potřebné zbrojní licence.

3.4. Veškerá prezentace zboží v e-shopu je pouze informativního charakteru, není návrhem na uzavření smlouvy a my jako prodávající nejsme povinni s Vámi uzavřít smlouvu ohledně prezentovaného zboží.

3.5. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

 a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Do košíku“);

 b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;

c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

3.6. V průběhu tvorby Objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Dokončit objednávku“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu je určeno zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Dokončit objednávku“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám. Po odeslání objednávky již nelze objednávku či údaje v ní uvedené měnit.

3.7. Bez zbytečného odkladu po odeslání objednávky Vám bude automaticky na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce zasláno potvrzení o přijetí Vaší Objednávky. Součástí potvrzení bude ve formě přílohy e-mailové zprávy doklad o vytvořené objednávce a tyto Podmínky účinné ke dni přijetí Objednávky.

3.8. Pokud dodání zboží, uvedené v potvrzení o přijetí Vaší Objednávky, můžeme akceptovat v plném rozsahu, je Kupní smlouva uzavřena v okamžiku, kdy je Vám doručeno na e-mailovou adresu toto prvotní potvrzení o přijetí objednávky.

3.9. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit jako celek nebo její část. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. V případě, že nastane jakýkoliv důvod, pro který nemůžeme část Objednávky potvrdit, budeme Vás kontaktovat na kontaktní telefon zadaný v Objednávce a na základě vzájemné dohody Vám zašleme formou aktualizace objednávky nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Vám nemůžeme Objednávku potvrdit ani z části, k uzavření smlouvy nedojde a objednávka bude Námi stornována, o čemž budete informováni telefonicky i zprávou zaslanou na zadanou e-mailovou adresu. V případě, že jste již zaplatili část nebo celou částku kupní ceny, bude Vám tato částka převedena zpět na Váš bankovní účet.

3.10. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám formou Aktualizace objednávky nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

3.11. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

3.12. V případě, že máte zřízen formou registrace Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

3.13. Objednávku ve výjimečných případech můžete učinit prostřednictvím jiného prostředku komunikace na dálku, tj. telefonicky nebo e-mailem. K uzavření smlouvy dochází po vzájemném potvrzení Vašeho požadavku.

 

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

4.2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

4.3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.

4.4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

4.5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 5 let nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

4.6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

4.7. Pokud se z jakéhokoliv důvodu rozhodnete váš zákaznický účet zrušit, kontaktujte nás prostřednictvím objednavky@zahorirudel.cz nebo +420 573 379 670.

 

5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

5.1. Cena uvedená v rámci E-shopu je uvedena jako cena konečná (tj. včetně všech případných daní a poplatků).

5.2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Součástí celkové ceny jsou i náklady spojené s dodáním zboží.

5.3. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu formou slevového kupónu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě (kód) do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

5.4. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a) Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 107-4548960267/0100, vedený u Komerční banky (dále jen „účet prodávajícího“). Informace pro provedení platby Vám také zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 3 dnů;

b) Bezhotovostně přes PayU, Apple Pay, nebo Google Pay;

c) Bezhotovostně rychlou platbou platební kartou (Přehled aktuálně akceptovaných typů platebních karet vždy naleznete na e-shopu elovec.cz v rámci objednávkového procesu);

d) Bezhotovostně rychlým online převodem přes internetové bankovnictví;

e) V hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží;

f) V hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně prodávajícího na adrese Holešovská 1714, Bystřice pod Hostýnem;

g) V hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve výdejně zásilek;

h) Prostřednictvím platného dárkového poukazu zakoupeného na e-shopu www.elovec.cz;

i) Prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou.

5.5. Faktura bude vystavena po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána fyzicky společně se zbožím nebo elektronicky.

5.6. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, U platby na dobírku a v hotovosti je Celková cena splatná při převzetí Zboží. Vlastnické právo u Zboží hrazeného prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou se řídí VOP této společnosti. V ostatních případech je Celková cena zaplacena v okamžik provedení platby.

5.7. Dle charakteru objednaného zboží po Vás můžeme požadovat zálohu či jinou obdobnou platbu, a to až do výše celkové ceny. O povinnosti zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu, je-li vyžadována a o jejich podmínkách budete informováni v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před vytvořením závazné nabídky.

 

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI          

6.1. Zboží Vám bude doručeno dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

a) Osobní odběr na provozovně v Bystřici pod Hostýnem na ulici Holešovská 1714;

b) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna, Česká pošta, DPD;

c) Doručení prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, PPL CZ, Zásilkovna, DPD, GLS;

d) U zásilek, které svým charakterem, rozměrem nebo váhou překračují podmínky a limity dané pro přijetí do přepravy u možností uvedených v bodu b) a c) tohoto odstavce, je doprava přiřazena automaticky v rámci objednávkovém procesu.

6.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České a Slovenské republiky.

6.3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaný termín doručení je vždy uveden u konkrétního zboží. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. V případě, že u Zboží nebo v potvrzení objednávky nebude uveden termín doručení, bude Vám zboží doručeno bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy. Pokud se vyskytnou mimořádné okolnosti, které mohou zapříčinit prodloužení termínu doručení zboží, budete o těchto okolnostech informování.

6.4. V případě, kdy Vám nabízíme dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží zaplacení minimální celkové kupní ceny zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní e-shopu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy mezi Námi a Vámi a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy nedosahuje minimálně požadované výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, vaše právo na dopravu zboží zdarma zaniká a jste povinen dopravu zboží nám uhradit, pokud se nedohodneme jinak.

6.5. Při objednání více kusů jakéhokoliv zboží s rozdílnou dobou dodání se doba doručení řídí delší dobou dodání.

6.6. Při objednání více kusů jakéhokoliv zboží s rozdílnou výší Ceny za dopravu se automaticky uplatní vyšší cena.

6.7. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k porušení obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít. 

6.8. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.7 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši obvyklé. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

6.9. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

6.10. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.7 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.

6.11. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:

a) Mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;

b) Prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

 

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.10 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

a) Odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b) Je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

c) Je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;

d) Je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

e) Množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

f) Je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a

g) Odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.

7.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese Holešovská 1714, Bystřice pod Hostýnem. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

7.4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo

b) na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

7.5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

7.6. Dále máte právo na:

a) přiměřenou slevu z Ceny; nebo

b) odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

b) se vada projeví opakovaně,

c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo

d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

7.7. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

7.8. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

7.9. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

7.10. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

a) datum, kdy jste reklamaci uplatnili;

b) co je obsahem reklamace;

c) jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;

d) Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

7.11. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

7.12. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

7.13. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.

7.14. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží. Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se zato, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to vylučuje povaha zboží nebo vady.

 

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

8.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.

8.3. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

8.4. Od Smlouvy nemůžete odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku, mimo jiné, pokud se jedná o

a) zboží vyrobené podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,

b) zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,

c) zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil, a

d) zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačový program v zapečetěném obalu, pokud jej kupující porušil

8.5. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.

8.6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením Zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.

8.7. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený při odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, abychom mohli provést kontrolu, zda se Zbožím nebylo nakládáno jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

8.8. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě vrácení zboží, u kterého došlo ke snížení hodnoty z důvodu uvedených v předchozí větě, můžeme vůči Vám uplatnit odškodnění až do výše hodnoty poškození nebo opotřebení, při čemž částka tohoto odškodnění může být stržena z Ceny, která Vám má být vrácena.

8.9. My jsme oprávněni odstoupit od smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvodu spočívající v povaze Zboží či z důvodu vyšší moci). Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu

 

9. ŘEŠENÍ SPORU SE SPOTŘEBITELI

9.1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

9.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy objednavky@zahorirudel.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na Vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce.

9.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

9.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

10.2. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, pokud Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.

10.3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

10.4. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

10.5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.

10.6. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 6.2.2024

 

Příloha č.1: Vzorový formulář pro reklamaci

Příloha č.2: Vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy

Financování ESSOX

1) Platba pomocí úvěru od společnosti ESSOX s.r.o.

Pro bližší informace o platbě pomocí splátek klikněte zde.

Postup při nákupu na splátky

1. Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství k nakupovanému zboží atd.

2. V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.

3. V dalším kroku budete přesměrováni na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu).

4. Vyplníte on-line žádost o úvěr. Při vyplňování si zvolíte způsob podpisu smlouvy (online SMS nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy - „podpis kurýrem“). 

  1. Pro správné podepsání smlouvy pomocí SMS kódů je nutné být majitelem/kou účtu uvedeného v žádosti o úvěr. Při vyplňování budete vyzváni k doložení vlastnictví uvedeného bankovního účtu.
  2. Při volbě SMS podpisu je potřeba mít k dispozici jeden z těchto druhých osobních dokladů (řidičský průkaz, cestovní pas nebo zbrojní průkaz).
  3. Pokud nemáte některý z těchto osobních dokladů nebo nejste majitelem/kou bankovního účtu vedeného na Vaše jméno, pak zvolte podpis papírové smlouvy - „podpis kurýrem“.
  4. Následně žádost odešlete ke zpracování.

5. Po odeslání žádosti se Vám zobrazí výsledek žádosti. Stejnou informaci obdržíte i e-mailem.

6. V případě kladného posouzení žádosti dokončíte proces dle instrukcí na obrazovce nebo v emailu.

  1. V případě SMS podpisu Vám zašleme 2 SMS kódy. Prvním potvrdíte, že budete smlouvu podepisovat pomocí SMS kódu. Následně si zobrazíte a potvrdíte všechny dokumenty, které jsou označeny „Zobrazit a potvrdit“. Smlouvu o úvěru podepíšete po potvrzení správnosti údajů ve smlouvě pomocí druhého SMS kódu, který si necháte zaslat. Pro úspěšné podepsání smlouvy je třeba zadat celkem dva SMS kódy.
  2. Při volbě Papírové smlouvy s podpisem přes kurýra si stáhněte smluvní dokumentaci, kterou si pročtěte. Kurýrní společnost Vás bude kontaktovat a domluví si s Vámi termín, kdy za Vámi přijede se smluvní dokumentací. Provede identifikaci, Vy smlouvu podepíšete. Jedno vyhotovení smlouvy Vám ponechá a jedno vyhotovení společně s identifikačním formulářem předá do ESSOXu.

7. Po dokončení podpisu smlouvy a doručení poskytovateli úvěru ESSOX s.r.o. dochází k její kontrole. Po úspěšné kontrole ESSOX ihned informuje prodejce, aby Vám expedoval zboží.

8. Prodejce Vám zasílá zboží a inkasuje od Vás přímou platbu (pokud jste ji zvolili) nejčastěji dobírkou.

Výhody SMS podpisu

  • Vše si vyřídíte z pohodlí domova (nemusíte čekat na kurýra se smlouvou)
  • Podpis smlouvy pomocí SMS je zcela ZDARMA
  • Úspora času, rychlost vyřízení Vaší objednávky a splátek v rámci hodin
  • Nemusíte si nic tisknout
  • Jednoduché vyřízení
  • Šetrnější k životnímu prostředí (žádné zbytečné papíry)

2) Essox rozložená platba

  • Nakupte zboží od 2 000,- Kč do 30 000,- Kč.
  • Rozložte si cenu nákupu až do čtyř plateb.
  • Šetřete čas a nevyplňujte složité formuláře, vše načteme z Vašich dokladů.
  • Podepište smlouvu zaplacením první platby za zboží.
  • Žádné zbytečné papírování, celý nákup vyřídíte plně online.

Jak na to?

  1. Vložíte zboží do košíku.
  2. Zvolíte úhradu formou Rozložené platby ESSOX.
  3. Budete přesměrováni na online žádost.
  4. Určíte, jak si chcete platbu rozložit.
  5. Vyfotíte doklady nebo nahrajete fotografie dokladů.
  6. Formulář vyplníme za Vás, Vy jen zkontrolujete správnost údajů.
  7. Dojde ke schválení žádosti.
  8. Podepíšete smlouvu odesláním první platby za zboží.
  9. Po přijetí platby Vám prodejce odesílá zboží.
  10. Dle zvoleného počtu plateb budete hradit zbývající platby ESSOXu.

Co budete potřebovat, abyste mohli využít Rozloženou platbu?

  • Občanský průkaz
  • Druhý doklad (řidičský průkaz, cestovní pas nebo zbrojní průkaz – jeden z těchto dokladů)
  • Účet vedený na Vaše jméno u jedné z těchto bank:
    • Komerční banka, a.s.
    • Československá obchodní banka, a. s.
    • MONETA Money Bank, a.s.
    • Česká spořitelna, a.s.
    • Fio banka, a.s.
    • Air Bank a.s.
    • Raiffeisenbank a.s.
    • mBank S.A.

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů

Jako solidní obchod nabízíme možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy bez udání důvodů, zde najdete potřebné informace.

Pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu, udělejte prosím následující:

1) stáhněte si tento formulář - zde
2) vytiskněte a vyplňte formulář o odstoupení od kupní smlouvy - vyplňte všechny náležitosti
3) vyplněný formulář zašlete spolu s vraceným zbožím (s visačkami, nezašpiněné, nepoškozené) v původním obalu a kopií faktury za zboží na adresu naší firmy: ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o., Přerovská 38, Bystřice pod Hostýnem, 76861.
4) nezapomeňte uvést číslo účtu na který chcete vrátit peníze

Reklamace a její vyřízení

Zde naleznete užitečné informace jak postupovat při reklamování zboží zakoupeného v našem internetovém obchodě.

Pokud chcete reklamovat u nás zakoupené zboží, udělejte prosím následující:

POZOR ZMĚNA ADRESY - viz bod 3.

1) stáhněte si tento formulář - zde
2) vytiskněte a vyplňte formulář o reklamaci
3) vyplněný formulář zašlete emailem a spolu s reklamovaným zbožím na adresu naší firmy: ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o., Holešovská 1714, Bystřice pod Hostýnem, 76861. Zasílejte pouze kompletní produkt vč. příslušenství. Reklamovaný předmět nesmí být znečištěn, oblečení a obuv zasílejte pouze čisté!

 

Recyklace elektroodpadu a baterií

Jak naložit s použitým elektrozařízením a vysloužilými bateriemi? Zde se dozvíte potřebné informace.

Likvidace použitých elektrozařízení

Společnost ZÁHOŘÍ Rudel spol. s r. o. (provozovatel e-shopu www.elovec.cz) jako výrobce elektrozařízení ve smyslu zákona 185/2001 Sb. o odpadech  plní své povinnosti stanovené tímto zákonem pro oddělený sběr, zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění elektrozařízení a elektroodpadu podle §37h, odst.1, písm. c) tohoto zákona přenesením těchto povinností na jinou právnickou osobu, zajišťující společné plnění povinností výrobců podle dílu 8 zákona o odpadech v platném znění. Touto právnickou osobou je společnost ASEKOL a.s. se sídlem Československého exilu 2062/8, 143 00 Praha 4.

Na webových stránkách společnosti www.asekol.cz jsou k dispozici veškeré informace týkající se zajišťování plnění povinností požadovaných shora citovanými předpisy.

Vážení zákazníci,

po skončení životnosti elektrického zaříjení jej prosím doručte na sběrná místa, kde budou přijata zdarma. Přispějete tak ke správné likvidaci, obnově a recyklaci výrobku.

Jak recyklovat?

  • Najdete si adresu a provozní dobu nejbližšího sběrného místa.
  • Použitá elektrozařízení zanesete nebo zavezete na sběrné místo. Zde vám obsluha určí, kam můžete zařízení bezplatně odložit. Aby elektrozařízení mohla být recyklována, musí se odevzdávat v nedemontovaném stavu.
  • Organizuje-li vaše obec mobilní sběr odpadů, jehož součástí je zpětný odběr elektrozařízení, můžete využít i této akce.
  • Pro drobné elektrozařízení jsou připraveny speciální červené kontejnery.
  • Následný odvoz a zpracování odevzdaných elektrozařízení zajistí ASEKOL.

Likvidace vysloužilých baterií

Společnost ZÁHOŘÍ Rudel spol. s r. o. (provozovatel e-shopu www.elovec.cz) jako výrobce baterií a akumulátorů ve smyslu zákona 185/2001 Sb. o odpadech  plní své povinnosti stanovené tímto zákonem pro oddělený sběr, zpětný odběr, zpracování, využití odpadních baterií a akumulátorů podle §31k, odst.1, písm. c) tohoto zákona přenesením těchto povinností na jinou právnickou osobu, zajišťující společné plnění povinností výrobců podle dílu 3 zákona o odpadech v platném znění. Touto právnickou osobou je společnost ECOBAT s.r.o. se sídlem Soborská 1302/8, 160 00 Praha 6.

Na webových stránkách společnosti www.ecobat.cz jsou k dispozici veškeré informace týkající se zajišťování plnění povinností požadovaných shora citovanými předpisy.

Vážení zákazníci,

vyřazené baterie prosím doručte na sběrná místa, kde budou přijata zdarma. Přispějete tak k jejich správné likvidaci, obnově a recyklaci.

Jaké baterie třídíme?

  • Prostřednictvím červených venkovních kontejnerů na třídění drobných elektrospotřebičů a baterií.
  • Odevzdáním baterií v obchodech, které mají ze zákona povinnost ve svých provozovnách sběrné boxy umísťovat.
  • Odevzdáním baterií do sběrného dvora.
  • Organizuje-li vaše obec mobilní sběr nebezpečného odpadu, jehož součástí často bývá i sběr baterií, můžete využít i této akce.
  • Sbírat a k recyklaci odevzdávat můžete všechny typy běžných baterií používaných v domácnosti (tj. knoflíkové, mikrotužkové, tužkové, malé a velké monočlánky, ploché baterie, 9V baterie i akumulátory lehčí než 1 kg). Třídit je třeba i baterie z notebooků, fotoaparátů, kamer a dalších elektrospotřebičů.
  • Ve sběrných dvorech od vás bezplatně přijmou také speciální přenosné baterie a malé olověné akumulátory.
  • Pokud je baterie součástí elektrozařízení, můžete ji buď vyndat a vložit do sběrného boxu na použité baterie, nebo ji ponechat v zařízení, a to celé vyhodit do kontejneru na elektrospotřebiče. O vyjmutí baterií z elektrospotřebičů se pak postará zpracovatel. A následně je odevzdá ECOBATu.

Pokud si nejste jisti, kam můžete baterie odnést, pak doporučujeme vyhledavač na mapa.ecobat.cz. Stačí jen zadat vaši adresu.

Zásady zpracování osobních údajů

Vážení zákazníci, zde najdete zásady zpracování osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v sousvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) 

ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ 

ZÁHOŘÍ RUDEL S.R.O.

Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás důležitá. Ve společnosti  ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o.  IČ: 01598562, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, Oddíl C, vložka 78711 se zavazujeme poskytnuté osobní údaje chránit. Tyto zásady ochrany osobních údajů (dále jen „Zásady“) představují pravidla, kterými se řídíme, když získáváme a zpracováváme osobní údaje zákazníků, kteří nakupují naše produkty nebo využívají služby.

Správcem Vašich osobních údajů je společnost ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o.  IČ: 01598562, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, Oddíl C, vložka 78711 (dále jen „správce“).

Kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování Přerovská 38, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, adresa elektronické pošty info@zahorirudel.cz, telefon +420 573 379 670.

Jaké osobní údaje zpracováváme?

Zpracováváme jen nezbytně nutné údaje, abychom mohli nabídnout kvalitní zboží a služby. Vzhledem k povaze služeb, které ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o. poskytuje svým zákazníkům, získává od nich následující osobní údaje:

  • Identifikační údaje: jméno a příjmení, oslovení, u podnikajících fyzických osob název obchodní firmy, IČO, DIČ, kontaktní osoba
  • Kontaktní údaje: adresa pro zasílání objednaného zboží, fakturační adresa. Dále osobní údaje, které nám umožňují kontakt s vámi, zejména e-mailová adresa, telefonní číslo.
  • Historii nákupů
  • Historii aktivit v e-mailových kampaních
  • Cookies

Proč osobní údaje zpracováváme a co nás k tomu opravňuje?

V rámci naší činnosti zpracováváme vaše osobní údaje buď:

  • bez vašeho souhlasu na základě plnění smlouvy, našeho oprávněného zájmu nebo z důvodu plnění právní povinnosti
  • pouze s vaším souhlasem, pokud je pro konkrétní činnost souhlas nutný

A. Zpracování osobních údajů bez vašeho souhlasu 

(na základě plnění smlouvy, našeho oprávněného zájmu nebo z důvodu plnění právní povinnosti)

Účel zpracování: vyřízení objednávky

  • Zákonným důvodem pro zpracování Vašich osobních údajů (v rozsahu identifikačních údajů, kontaktních údajů, historie nákupů) v případě vyřízení objednávky je skutečnost, že toto zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy nebo pro provedení opatření před uzavřením takové smlouvy. Tyto údaje zároveň slouží ke komunikaci s vámi při vyřizování objednávky (např.chat) i ke splnění dalších požadavků, se kterými se na nás obrátíte - v tomto případě se jedná o zpracování z titulu oprávněného zájmu.
  • Jestliže u nás objednáte zboží jako zástupce právnické osoby, je zákonným důvodem pro zpracovávání vašich osobních údajů (v rozsahu identifikační a kontaktních údajů, historii nákupů) oprávněný zájem, vyplývající z plnění smlouvy (vyřízení objednávky) s osobou, kterou zastupujete.

Účel zpracování: vyřízení reklamace

  • Zákonným důvodem pro zpracování Vašich osobních údajů (v rozsahu identifikačních údajů, kontaktních údajů, historie nákupů) v případě vyřízení reklamace je skutečnost, že toto zpracování je nezbytné pro plnění smlouvyTyto údaje také slouží ke komunikaci s vámi ohledně reklamace i ke splnění dalších požadavků, se kterými se na nás při uplatnění reklamace obrátíte - v tomto případě se jedná o zpracování z titulu oprávněného zájmu.

Účel zpracování: zasílání obchodních sdělení zákazníkům

  • Zákonným důvodem pro zpracování Vašich osobních údajů v případě přímého marketingu - zasílání newsletteru (v rozsahu e-mailová adresa) je skutečnost, že toto zpracování provádíme z důvodu oprávněného zájmu - v případě získání vaší e-mailové adresy prostřednictvím nákupu. Pokud se zpracováním vašich osobních údajů (e-mailové adresy) pro tento účel nesouhlasíte, máte vždy možnost ukončit zasílání newsletteru odhlášením se z odebírání newsletteru nebo požadavkem na e-mail: info@zahorirudel.cz.

Vysvětlení: Zpracovávat osobní údaje (např. e-mailovou adresu) bez souhlasu a posílat obchodní sdělení můžeme pouze našim zákazníkům. I po změně legislativy totiž můžeme uplatnit výjimku dle zákona 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Konkrétně se jedná o § 7 šíření obchodních sdělení. V praxi to znamená, že pokud u nás někdo nakoupí, můžeme zpracovat jeho e-mailovou adresu a posílat na ni obchodní sdělení týkající vlastních a souvisejících výrobků a služeb. Nová legislativa tento důvod pojmenovává jako oprávněný zájem správce.

Účel zpracování: zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen.

  • Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

Účel zpracování: splnění právních povinností

I my musíme plnit určité zákonem stanovené povinnosti. Pokud Vaše osobní údaje zpracováváme právě z tohoto důvodu, nemusíme získat pro takové zpracování Váš souhlas. Na tomto právním základě zpracováváme vaše identifikační a kontaktní údaje, údaje o objednávkách i reklamacích a to z důvodů dodržování zejména následujících předpisů:

  • Zákon č.89/2012 Sb., občanský zákoník
  • Zákon č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele
  • Zákon č.235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty
  • Zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví

B. Zpracování na základě Vašeho souhlasu

Účel zpracování: Zasílání obchodních sdělení zájemcům o novinky bez zákaznického vztahu – například na základě přihlášení se k odběru newsletteru.

  • Zákonným důvodem pro zpracování Vašich osobních údajů v případě přímého marketingu - zasílání newsletteru (v rozsahu e-mailová adresa) je skutečnost, že toto zpracování provádíme na základě vašeho souhlasu, který je svobodný, konkrétní, informovaný a jednoznačný. Udělený souhlas můžete kdykoliv zcela zdarma odmítnout na základě odhlášení se z odebírání newsletteru nebo požadavkem na e-mail: info@zahorirudel.cz.

Technická, organizační a jiná opatření vedoucí k zabezpečení osobních údajů.

  • Společnost ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o. se zavazuje, že technicky a organizačně zabezpečí ochranu zpracovávaných osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití a aby byly personálně a organizačně nepřetržitě po dobu zpracovávání údajů zabezpečeny veškeré povinnosti správce osobních údajů, vyplývající z právních předpisů.

Doba uložení osobních údajů

  • Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy v případě daňových dokladů a dokladů podléhajících právní povinností (např.faktury) nutných k vyřízení objednávky, je 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo.
  • Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy v případě podkladů nutných pro vyřízení reklamace, je 1 rok od ukončení reklamačního řízení.
  • V případě registrace na webu, přihlášení se k odběru newsletteru nebo objednání si katalogu budou Vaše osobní údaje správcem uloženy do odvolání Vašeho souhlasu se zpracováním osobních údajů (pro tento účel zpracování), nejdéle 30 dnů od odvolání souhlasu.
  • Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy v případě zodpovězení Vašich dotazů na chatu je nejdéle 60 dnů od zodpovězení dotazu
  • Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy v případě hodnocení spokojenosti s nákupej je 10 dní u e-mailu, 1 rok u cookie

Další příjemci Osobních údajů

  • Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou přepravní společnosti a jiné osoby podílející se na dodání zboží či realizaci plateb na základě kupní smlouvy, a v případě souhlasu osoby zajišťující marketingové služby pro správce. Vždy volíme důvěryhodné partnery, u kterých jsme se ujistili že budou dodržovat vysokou úroveň ochrany osobních údajů.
  • Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

Využívání souborů cookies a dalších technologií

Pokud navštívíte náš web, do Vašeho zařízení ukládáme a následně z něj čteme malé soubory - cookies. Cookie je malý soubor písmen a čísel, který ukládáme ve Vašem internetovém prohlížeči nebo pevném disku Vašeho počítače. Některé cookies nám umožňují propojit Vaše aktivity během prohlížení našich stránek od chvíle, kdy otevřete okno webového prohlížeče, do okamžiku, kdy jej zavřete. Ve chvíli, kdy zavřete okno internetového prohlížeče, se tyto cookies vymažou. Jiné zůstávají v zařízení po nastavenou dobu a aktivují se pokaždé, když navštívíte webovou stránku, která konkrétní cookie vytvořila. Pokud si nepřejete soubory cookies přijímat, můžete v nastavení vašeho internetového prohlížeče všechny soubory cookies z disku vašeho počítače vymazat.

Základní cookies jsou nezbytné k tomu, aby naše webové stránky plnily své základní funkce. Tyto soubory umožňují navigaci na stránkách a použití vámi požadovaných prvků, např. přístup k zabezpečeným oblastem stránek, obsah košíku, přihlášení uživatele apod. Bez těchto cookies bychom nemohli poskytovat služby, které umožňují provoz těchto stránek.

Analytické a výkonnostní cookies shromažďují anonymní informace o tom, jakým způsobem návštěvníci používají naše webové stránky. Poskytují informace o navštívených oblastech webových stránek, o čase stráveném na stránkách, o výskytu případných problémů. Tyto cookies nemohou shromažďovat informace o aktivitách uživatele na jiných webových stránkách.

Funkční cookies umožňují vylepšování komfortu a účinnosti webových stránek a zpřístupňují nejrůznější funkce - například jazyková nastavení.

Práva subjektu údajů

  • Máte právo na přístup k osobním údajům, které vám umožňuje vyžádat si kopii svých osobních údajů, které ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o. o vás zpracovává.
  • Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu.
  • Máte právo na opravu osobních údajů, pokud se domníváte, že osobní údaje, které o vás vedeme jsou nepřesné či neúplné. Máte právo požádat o jejich aktualizaci či doplnění.
  • Máte právo na výmaz osobních údajů (právo být zapomenut) za předpokladu, že nejsou potřebné pro účel, pro který byly zpracovány. Pokud jste odvolal souhlas s jejich zpracováním, nebo byly zpracovány protiprávně, musí být vymazány ke splnění právní povinnosti.
  • Máte právo na omezení zpracování osobních údajů, pokud popíráte přesnost vašich osobních údajů nebo je jejich zpracování protiprávní, ale odmítáte výmaz takových osobních údajů nebo pokud nás požádáte, abychom vybrané osobní údaje zpracovávali i poté, co nejsou potřebné k účelu, pro který byly poskytnuty.
  • Máte právo na přenositelnost osobních údajů, kdy v případě automatizovaného zpracování osobních údajů vám budou tyto údaje poskytnuty ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.
  • Máte právo podat stížnost u dozorového úřadu pro ochranu osobních údajů, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení. Úřad pro ochranu osobních údajů: Pplk.Socora 27, 170 00 Praha 7. +420 234 665 111
  • Máte kdykoliv právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, včetně profilování, pokud se profilování týká tohoto přímého marketingu. Pokud vznesete námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávány.
  • Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy a bez poskytnutí Vašich osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce splnit.

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodními podmínky, který mi se ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o. řídí najdete na http://www.elovec.cz/obchodni-podminky

Závěrečná ustanovení

ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o. si vyhrazuje právo upravovat tyto Zásady i Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Aktuální verze Všeobecných obchodních podmínek a Zásad ochrany osobních údajů je vždy k nalezení na webových stránkách www.elovec.cz

Zákazník souhlasí s těmito Zásadami zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu vyjadřuje zákazník, že si tyto podmínky přečetl, že s nimi vyjadřuje svůj souhlas a že je v celém rozsahu akceptuje.

Kontaktní údaje ve věcech týkajících se těchto Zásad: +420 573 034 690, info@zahorirudel.cz

Vztahy těmito Zásadami výslovně neupravené se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a právním řádem České republiky.

Tyto Zásady nabývají účinnosti dnem 25.5.2018

×

Splátková kalkulačka ESSOX