Reklamace a vrácení zboží

Dodané zboží není v pořádku, nevyhovuje a chcete jej do 14 dnů vrátit? Nebo jej chcete vyměnit za jiný produkt či rozdílnou velikost?

Jakékoliv komplikace nás mrzí, ale řešení je nasnadě. Díky moderní a velice snadné, službě řízení vratek a reklamací zvaném Retino budete mít proces vrácení, výměny, servisu či reklamace pod kontrolou od začátku až do konce. Svoji reklamaci zadejte přes jednu z následujících voleb:

 

 

Při výměně nebo vrácení zboží je ale nutné vrátit zboží nepoškozené, bez známek užívání a v původním nepoškozeném obalu s příslušenstvím.  

Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa nebo si objednejte k Vám na adresu kurýra. Pokud zboží nebude řádně zabaleno, bude Vám reklamace zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a do 14 pracovních dnů Vám buď vrátíme peníze zpět na účet, nebo zašleme požadovaný nový produkt.

Pokud chcete reklamovat u nás zakoupené zboží jinak než přes Retino, postupujte prosím následovně:

1) stáhněte si tento formulář k reklamaci a vytiskněte jej
2) řádně a pečlivě jej vyplňte 
3) vyplněný jej zašlete emailem na reklamace@elovec.cz a fyzicky spolu s reklamovaným zbožím na adresu naší firmy: 

ZÁHOŘÍ Rudel s.r.o., Holešovská 1714, Bystřice pod Hostýnem, 76861

Chcete-li odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu jinak než přes Retino, postupujte prosím následovně:

1) stáhněte si tento formulář o odstoupení od kupní smlouvy
2) vytiskněte a důkladně jej vyplňte (nezapomeňte uvést číslo účtu, na který chcete vrátit peníze)
3) poté jej zašlete spolu s vráceným zbožím (s visačkami, nezašpiněné, nepoškozené s příšlušenstvím) v původním obalu a kopií faktury za zboží na adresu naší firmy výše.

×

Splátková kalkulačka ESSOX